четвъртък, 25 октомври 2012 г.

Кондьо пропя на гръцки


Кондьо ще зарадва почитателите си с гръцка версия на своя актуален хит „100 живота”. Звездата на Diapason Records е клипирал чуждоезичния вариант и от днес видеото “100 zoes” може да бъде гледано само в ефира на Фен  ТВ.
Този проект е първата изява на талантливия музикант като композитор. Той признава, че мелодията сама се изляла от душата му и я записал за по-малко от два часа. Когато се появил прекрасният текст на български, дело на Диян Георгиев, Кондьо бил много доволен. Самото звучене на песента обаче му подсказало, че може да я направи и във вариант на гръцки. „Парчето носи духа на южната ни съседка. Помислих си, че ще е интересно да направя този експеримент и се радвам, че продуцентите подкрепиха идеята ми.”, сподели той. Всъщност текстът на гръцката версия “100 zoes” е превод на българските стихове.
Кондьо не крие, че винаги е имал пристрастия към музиката, която се прави в Гърция. „Аз съм от Сливен, където има доста каракачани и страшно много се слуша гръцко. Израснал съм с тази музика и винаги съм си мечтал да запиша такъв проект. Сега дойде моментът и се надявам да съм се справил добре и с произношението, и с всичко останало.”, каза скромно фолкветеранът.
Видеореализцията на “100 zoes” не се различава от тази на българската версия. Заснета е под режисурата на DJ Chocolate в курорта Слънчев бряг.
По Фен ТВ паралелно ще се въртят и двата варианта на песента и всеки ще може да избере версията, която предпочита.

Няма коментари:

Публикуване на коментар